donderdag 12 februari 2015

Het eerste Lente kleedje

Het mag misschien als een cliché klinken maar ik herken veel van mezelf in Silke.

Ik kon ook zo wild zijn als een jongen maar tegelijkertijd ook heerlijk meisjesachtig in een kleedje.

Voor Silke moeten kleedjes dan ook handig zijn en de Louisa van Compagnie M is dan perfect want het heeft een gigantisch grote zak aan de voorkant.
Dat brengt het grote voordeel met zich mee dat je er veel spullen in één keer mee kan verplaatsen.
Veel meer dan haar twee broers gaan kunnen dragen dus hiermee heeft ze een voorsprong op Wolf en Casper.

Ik zie deze zomer dus al het zand uit de zandbak al in no time op het terras verschijnen.
Dat is misschien een klein nadeel.

Voor het kleedje koos ik voor twee nieuwe stofjes die perfect samen gaan.
Ik ging voor de optie om de zak op de rug door te laten lopen. De zak werd kleurrijk met dit stofje
Het kleedje hield ik iets neutraler maar zeker niet effen met dit stofje.
Mijn man blijft echter steeds zeggen dat ik de combinatie beter omgedraaid had.
Om het in zijn woorden te zeggen: " Het is een prachtig kleedje maar anders om was ie nog mooier geweest"

Als er iemand zich geroepen voelt Benjamin zijn (on)gelijk te bewijzen.....
Je mag me altijd foto's van het resultaat doormailen.







Hoewel het nooit echt winter geweest is, hebben wij er al genoeg van.
Wij zijn klaar voor de lente.
stoffen; De Bonte Boom

1 opmerking:

  1. Volgens mij heeft uw vent het helemaal verkeerd en heb jij net de juiste combinatie gekozen, schoon Louisa!

    BeantwoordenVerwijderen