maandag 25 november 2013

Flockerdeflock

We hebben onze naaimachine even aan de kant gezet. Op dit moment verdiep ik mij nl meer in de wereld van papier en karton. Kabas mag immers wel wat aangekleed worden. En als creatieve madammen zorgen we daar uiteraard zelf voor :-)

Dus even geen naaicreaties op dit moment. Maar gelukkig heb ik recent een mooie lading flockfolie mogen ontvangen. Ideaal als snel-tussendoor projectje!

Een tijdje geleden maakte ik al eens dit rokje. Het leek me wel leuk om daar een bijpassend t-shirt voor te maken. En bij druppels hoort een paraplu. Na een zoektocht op het internet en wat aanpassingen hier en daar ging ik voor dit motief:


 Als combinatie geeft dat dit:


En omdat de broer natuurlijk niet mag ontbreken, maakten we voor hem nog een stoer draken t-shirt (als het maar draken of dino's zijn, is het gegarandeerd goed).
 


 
 
De effen T-shirts haalde ik bij Hema en JBC, maar die kan je uiteraard ook heel goed zelf maken met effen tricot. Of waarom geen streepjestricot?! Maar dat is voor een volgende keer, als ik die stapel karton die hier nog ligt te blinken in leuke Kabas-decoratie heb omgezet... :-)
 
Flockfolie: debonteboom.be
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten