woensdag 23 oktober 2013

Het grote kussen-offensief (deel 2)

Ik had het u al toevertrouwd: na deel 1 zou er ook nog een deel 2 volgen van mijn groot kussen-offensief. In een poging om mijn living wat op te fleuren met wat extra kleur maakte ik eerder al een collectie kussens in een geel-groene kleurencombinatie.

Omdat ik graag eens afwissel en de kleuren afstem op het gevoel van de dag maakte ik ook nog een reeks kussens in een donkerroze-fuchsia combinatie. Het werden de stofjes Hourglass Magenta, Signature Roze (deze zag u eerder ook hier al) en Outline Roze. De fuchsia paspel kwam hierbij goed van pas en ook mijn voorraad binnenkussens in maat 40x40 cm en 50x50 cm moest eraan geloven.

Ik ben blij met het resultaat en aan kleur geen gebrek voortaan!




Stofjes en paspel: www.debonteboom.be

3 opmerkingen:

  1. wederom: mooi! En opfleuren zullen deze kussens zeker doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ook al weer prachtig!
    Ik zou niet kunnen kiezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook heel graag nieuwe kussens op de bank en googlede dan ook. Kwam hier uit en ben je gelijk gaan volgen. Fan van je stofjes! Zowel deze als van de gele. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen