zaterdag 12 oktober 2013

Blush met Bloemen

Ik blijf fan van het boek Homemade Mini Couture. Tijd dus om weer eens een modelletje uit te testen! Dit keer koos ik voor de Blush, een schattig bloesje met pofmouwtjes en een peter pan-kraagje. En ik ging voor een Blush met Bloemen in mooie warme tinten. Gecombineerd met bruin geeft dat een mooi herfstig resultaat.

Het kraagje werd afgewerkt met fuchsia zigzagband en achteraan gebruikte ik knoopjes in dezelfde kleur. Een schattig bloesje! Het kraagje en de pofmouwtjes vallen helemaal in de smaak - al vrees ik dat het aan de kleine kant is. De dochter zal er dus snel uit gegroeid zijn... Maar dan maken we weer een nieuwe, toch?

 
 
 
 


Patroon: Blush uit Homemade Mini Couture
Stofjes en zigzagband: De Bonte Boom













2 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie! Jammer dat het nipt is, ik meet bij dat boek alles na op het patroon, want ik vind het boek op dat vlak vrij onberekenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen